15 Temmuz 2011 Cuma

OXS


OXS italyan bir ayakkabı markasıymış, bilen biliyormuş, çok pahallı ve çok havalı bir markaymış. Vakti ile OXS ayakkabısı olanlar tiki olmakla itam ediliyormuş. Tiki olmakla suçlanan kesimde kendisini "ama aldım 4 yıldır giyiyorum, ayakkabı hala taş gibi" cümleler ile savunuyormuş. Marka hakkında verdiğimiz bu kısa bilgilendirmeden sonra bizi ilgilendiren konuya dönelim, OXS'in web sitesi.



Herşeyden önce elimizin altında güzel bir web sitesi var. Siyah, beyaz, sade, şık bir web sitesi. Bu noktada pek yaratıcı bir site olduğunu söyleyemeyiz. Hatta daha önceden yaptıkları Rubber Soul sitesi beni daha çok etkiledi diyebilirim. Fakat adamların hazırladıkları bir kısa film var ki öyle böyle değil. 

İsmi Purgatorio olan bu film İlahi Komedya'dan esinlenerek lab81 yarafından yönetilmiş ve çekilmiş (artık lab81 neyin nesi ise). Markanın daha önceki reklam kampanyaları ve sektördeki duruşunu bilemediğim için bu çalışmanın kendi alanında radikal bir iş mi yoksa markanın çizgisinde sıradan bir çalışma mı bilemiyorum. Fakat videoyu tekrar, tekrar izlemekten kendimi alamıyorum. Karanlık ama steril atmosferine hasta olduğum, 1:11 deki örtü sahnesi ile 2:05 deki çığlık sahnesine vay benim anam babam dediğim videoya aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok: