2 Mart 2011 Çarşamba

Sufferrose


Genelde web'de karşılaştığımız video prodüksiyon işlerinin bir çoğunda kısıtlı da olsa bir etkileşim durumu vardır. İşin temel mantığı yıllar önce bir dönem çok popüler olan bol cd'li advanture oyunları ile aynıdır. Tabii prodüksiyon işlerde genel amaç reklam yapmak olduğu için etkileşimli deneyimin süresi oldukça kısadır, maksat markayı ya da ürünü tanıtmaktır.

Sufferrose ise en baştan ben etkileşimli bir filmim diyor ve kendini diğer prodüksiyon işlerinden ayrı bir yere koyuyor. Bu ayrıma sitenin Stuttgarter film festivalinden ödül almış olması da bence önemli bir katkı sağlıyor. Peki her hangi bir video prodüksiyon iş ile etkileşimli film arasında teknik bir farklılık var mı? Kabaca yok diyebiliriz. Mantık tamamen aynı, farkı deneyim yaratıyor.

Sufferrose ise bu işi gerçekten layığı ile yapıyor.

http://www.sufferrosa.com/

Hiç yorum yok: