17 Ekim 2011 Pazartesi

Diesel - Denim

Ve bir uzun aranın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kendi işimizi kurmak ile meşgul idik, gereken ilgi alakayı blog'umuza gösteremedik, yüreğimizde buruk bir sızı var.

Lakin geri döndük.



Diesel benim sevdiğim bir marka değil. Be Stupid kampanyasını da beğenmiyorum (sanırım dünya da bu kampanyayı beğenmeyen tek kişi benim). Verilen salak olun mesajının alt metninde içi dolu bir şey bulamıyorum. Daha aykırı, daha ucarı olabilmenin zekice bir yolunu bulamıyorsanız iyice mala bağlayın diyorla bence kabaca. Özellikle Diesel kataloglarındaki gibi bir tipseniz ne kadar salak olursanız olun, ihtiyaç duyduğunuz ilgi sizi bulacaktır. 



Her ne kadar markayı ve kampanyasını sevmesemde, Diesel dijital'in önemini anlamış bir marka, hatta sadece anlamakla kalmamış gereğini yapmış bir marka. Burada bahsini geçmediğimiz bir ton işleri var kayda değer olan. 



Denim sayfası da bunlardan bir tanesi. Denim ürünlerin kategoriler şeklinde bize sunulduğu sayfanın ilgimizi çekmesinin sebebi, sayfadaki muazzam HTML5/Javascript işçiliği. 


Markayı kınıyoruz, ama sayfayı ayakta alkışlıyoruz. 

http://www.diesel.com/denim/

Hiç yorum yok: